dissabte, 17 d’octubre del 2009

El post 1.500

L'apunt d'avui és el 1.500 des que em vaig decidir a escriure en el meu blog. El que va començar el gener de 2005, de manera esporàdica i es va intensificar el 2006, s'ha convertit des de llavors en un escrit diari sobre pensaments, fets, actuacions, crítiques, descripcions... que a darrera hora del dia recullo i transcric al meu blog.
Tot i que la categoria de política predomina al llarg del blog, també hi ha molts escrits de caire social i cultural, i també sobre viatges, família, treball..., sempre amb l'esperit de comunicar, sense haver pogut aconseguir el diàleg, per culpa dels insultadors que aprofiten l'anonimat per engegar tota la seva bateria d'insults, demostrant la seva poca categoria com a persona.
He procurat que no fos un blog monotemàtic ni obsessiu, encara que és evident que hi ha algunes referències que s'han repetit i que els seguidors més fidels hauran captat perfectament. També la societat on vivim es repeteix sovint i vivim de manera cíclica uns episodis que recuperem periòdicament.
No planifico els escrits, sinó que escric allò que en aquells moments estic pensant, llegint, escoltant... fruit dels esdeveniments del dia, de les notícies dels diaris, i si alguna vegada tinc pensat el tema de què parlar, em passa com avui que surt un imprevist que et canvia l'argument.
Avui, que volia assistir a la conferència "Catalunya, renovació moral i material" a càrrec de l'empresari i articulista Xavier Roig, organitzada pel Centre d'Estudis Josep Baralt, i per tant podria comentar-ho al blog, m'he trobat que s'havia suspès, per la grip A. A l'obrir el blog i comprovar que escriuria el post 1.500, he pensat que era motiu suficient per comentar-ho i dedicar-li un post.
Estic atent, però, per veure què passa amb la senyora Nebreda, en Fèlix Millet, en Puigcercós, o en Camps i en Rajoy, per continuar seguint el "culebron" en què s'ha convertit la política en aquest país.