dissabte, 11 de febrer del 2012

Xavier Amor nou Primer Secretari del PSC del Maresme

M'acabo d'assabentar del nomenament de Xavier Amor, alcalde de Pineda, com a nou Primer Secretari del PSC del Maresme. De fet la notícia no ha estat nova, ja que des de feia dies se sabia, i haig de dir que me n'alegro per ell, però també per totes les persones del seu partit, i m'atreviria a dir per aquelles que no ho són, perquè és molt important que les persones amb vàlua ocupin llocs de responsabilitat política.
D'en Xavier Amor jo només em puc fer elogis. La meva experiència en el tracte amb ell, com a diputat, com alcalde o com a company, tot i que no és molt llarga, sí que us haig de dir que ha estat molt positiva. El seu tracte és excel·lent, la seva empatia extraordinària, la seva responsabilitat meritòria i el resultat de la seva gestió brillant. Xavier Amor és la persona que aconsellaries perquè saps segur que no et farà quedar malament.
Crec que en aquests moments d'hores baixes per als polítics, i de manera especial per al PSC, persones com Xavier Amor són molt necessàries i cal potenciar-les i fer-los costat. És important que es pugui recolzar amb els seus amics i companys de partit, i que aquests li donin via lliure perquè pugui actuar tal com sap fer.
Tot acceptant que la meva opinió sobre els partits és, no només subjectiva, sinó també analitzada des de fora, i força crítica, em fa por pensar que Xavier Amor no sigui víctima dels mals que avui dia existeixen en el món dels partits polítics.
Xavier Amor no és un trepa, fet molt normal dins els partits polítics, sinó que el seu reconeixement és merescut pel seu bon fer i resultats. L'alcalde de Pineda és l'exemple de polític amb qui no es pensa quan es generalitza la crítica als polítics i se'ls posa en el mateix sac de la corrupció. Xavier Amor és transparent i genera confiança, i ara, amb el nomenament com a Primer Secretari del PSC del Maresme, li espera un grapat de feina, però la satisfacció que si pot fer-la, el partit en sortirà beneficiat, i qui sap si serà el punt d'inflexió que s'està esperant, per sortir del clot en què es troba el partit actualment.
Des d'aquest bloc el felicito, i li desitjo tot l'encert que de ben segur l'acompanyarà durant el seu càrrec al capdavant del partit a la comarca.