dijous, 24 de setembre del 2009

Faltar a fi de bé

No voldria negar-li el dret a la presumpció d'innocència i per tant només puc parlar de sensacions que no proven res ni culpen ningú. El senyor Oliver el vaig descobrir quan era directiu de TV3 i dirigia un programa d'entrevistes. Quan va sortir (em sembla que per motius polítics), el vaig perdre fins que un dia el vaig veure actuant com a directiu del Barça.
Hi ha persones que, no sé per què, però no m'acaben de convèncer ni els sé riure les gracietes. Quan això passa es fa difícil canviar d'opinió i l'afectat poca cosa hi pot fer.
No m'agradava com plantejava les preguntes a les seves entrevistes ni tampoc la manera d'escenificar-les. Recordo que un dia vaig arribar a escriure una correu electrònic a TV3, a la seva atenció, on li criticava que entrevistés el personatges convidats, amb les cames encreuades i tocant-se els mitjons. No vaig rebre cap resposta, ni vaig arribar a saber mai si l'havia llegit o no. M'imagino que no.
S'investiga els futuribles per a la presidència del Barça, i ho encarrega el senyor Oliver. El motiu expressat no acaba de convèncer i no crec que les afectats ho hagin viscut gaire alegrament. Tot plegat fa una mica de tuf, i hi ha gent que hi veu motius electorals. Per què? per descartar candidats? Per xantatge?
Potser hem vist massa pel·lícules i ara que s'ha destapat l'afer Millet, tot ens pot semblar més mal intencionat. Sigui com sigui, a mi em molestaria molt descobrir que els companys del Grup de Tertúlia m'han fet espiar, encara que em diguessin que és per al meu bé.