diumenge, 11 de gener del 2009

Un empatx de fotografies

L'objectiu d'aquest cap de setmana era ordenar les fotografies del viatge. Em considero com la gran majoria de persones, que fa ús de la màquina de fotografiar per a les festes familiars i els viatges i vacances. No n'acostumo a fer moltes, però aquesta vegada vaig superar en escreix el meu rècord.
I això és el que he pogut experimentar aquest dissabte i diumenge de gener. Moltes hores dedicades a classificar i organitzar l'àlbum digital, i això que ni les toco, sinó que les deixo tal qual, però m'agrada adjuntar-hi el màxim nombre de dades, perquè amb el temps no m'oblidi de detalls que, en aquests moments, són importants.
Ha estat també l'excusa per recordar llocs, persones, anècdotes i emocions viscudes en família, en un país diferent, però també ple de gent bona i amb ganes d'ajudar-te. M'ha servit per recapitular totes les experiències viscudes, i el conjunt de pobles i racons visitats.
Recordo que mentre caminava amb la màquina de fotografiar a punt, pensava que havia d'evitar perdre'm el present i deixar-ho per al passat. Això m'ajudava, perquè em retenia i en canvi gaudia del que estava veient, perquè les fotografies són molt importants, però les vivències no es poden descuidar, ja que aporten millors records que les pròpies fotografies.