dimarts, 20 de juliol del 2010

A casa

Finalment hem arribat a casa. No ens ho han posat fàcil. Hem estat més d'una hora dins de l'avió sense sortir de Stansted. Probablement la pressió ha fet que em tornés el mal de cap.
Com que és prou tard no llegiré els diaris que s'han acumulat a casa, fins demà, que serà quan m'assabentaré del què haurà passat durant aquests quatre dies. Com va anar el Ple extraordinari del Parlament, de divendres? Hi va haver un posicionament unitari o estem com sempre? Quin paper jugarà el PSC a Madrid?
Estic segur que de seguida em posaré al dia, però la desconnexió d'aquests dies m'ha anat molt bé.
Per cert, al petit self service de l'aeroport de Girona estava envaït de mosques. Feia fàstic de veritat. Pensàvem que les persones que vénen a visitar-nos, quan arribem es deuen creure que són a un país marginal, brut i sense condicions higièniques. Potser fins i tot s'arribaran a vacunar per venir a passar uns dies amb nosaltres. Fa pena!