dimecres, 19 de setembre del 2007

Les formes, en política, també són importants

Avui s'ha fet palès, en el Ple Municipal, que als meus escrits en aquest blog li donen més protagonisme del que pretenen, ja que una de les preguntes del grup municipal a l'oposició, CIU, em demanava explicacions sobre uns comentaris al meu blog, del dia 27 de juliol d'enguany.
La meva resposta ha estat clara, evidentment d'acord amb la meva opinió, però en cap cas faltant el respecte, cosa que no es pot dir de la resposta que obtingut per part de l'anterior alcalde d'Arenys de Mar.
No els ha agradat la meva resposta, i això ho puc entendre, però resulta més difícil de comprendre com es poden perdre les formes, si no és per una predisposició a no acceptar qualsevol explicació que vingui d'una persona determinada.
No vull posar més llenya al foc, perquè em sap greu que s'arribi a situacions com la d'avui al Ple Municipal, o les que vàrem poder viure els membres de la comunitat d'arenyautes. Em sap greu no tan pel que se m'ha dit, sinó per la persona que ho ha dit. No vull imaginar-me que durant les quaranta sessions plenàries i les corresponents comissions informatives, pugui existir una tensió que ens faci malaltir.
Una cosa m'agradaria deixar clara: mai m'he sentit superior als altres. La gent que em coneix bé ho pot constatar. És cert que sóc una persona molt exigent, però també amb mi mateix. I si afirmo sovint que he entrat a l'Ajuntament per treballar de valent durant quatre anys, és perquè ho crec i m'ho recordo, ja que és l'única cosa que dóna sentit a la meva decisió de presentar-me a les eleccions municipals.
Estic a disposició de tothom i receptiu de totes les crítiques, suggeriments i consells.

2 comentaris:

Alex Acero ha dit...

Sembla difícil de creure que una persona amb la cultura i el bagatge del Sr. Rubirola, pugui perdre el respecte més elemental que qualsevol persona amb responsabilitats publiques mereix.Aquesta reacció ha estat,al meu entendre, absolutament forassenyada i resta credibilitat als arguments que estava defensant.
La raó es defensa amb arguments, era innecessari fer atacs a la PERSONA.
No són maneres de fer, confio en que aquest camí no el seguiran la resta de Regidors i que no caiguin en el parany de la provocació.

Alex Acero.-

Anònim ha dit...

Tot i això encara s'espera una resposta en noms i cognoms per part del Senyor Febrer.

Sembla que el sistema de la dreta espanyola de tirar la pedra i amagar la mà s'ha extés.

La reacció, excessiva.