dimecres, 8 de setembre del 2010

Perdre els papers o els militants

Hi ha polítics que perden els papers, que la política els puja al cap i comencen a delirar. També hi ha partits polítics que perden militants que hi han deixat la pell, quan més els necessitarien. Tremosa i el Partit Popular podrien ser els protagonistes dels meus exemples.
Us haig de confessar que mai m'ha agradat el senyor Tremosa i per tant no sóc objectiu parlant d'ell. Malgrat tot, crec que molts coincidiran amb mi en dir que les declaracions que ha fet sobre el president Montilla, són propis d'una persona que s'ha begut l'enteniment. No pot ser que amb l'excusa de fer campanya electoral, es pugui dir qualsevol cosa. Què sap de Franco i el seu temps, si amb prou feines era un marrec amb mocs a la cara? M'indigna la poca qualitat de persones que exerceixen la política. El senyor Tremosa serà el que serà, però jo mai el podré considerar com una persona a escoltar i seguir, no pas per la seva afiliació política, sinó per la seva categoria personal.
I el PP es deixa perdre persones que han demostrat la seva honestedat i dedicació, en defensa dels seus principis. Penso amb la Rosa Zaragoza, regidora experimentada de la nostra vila, que ha treballat molts anys per servir la població, tal com ella sap, i que properament deixarà el seu càrrec, i també la seva militància al partit. Un partit polític ha de tenir cura dels seus militants, sobretot d'aquells que han dedicat moltes hores de la seva vida per defensar la ideologia del partit, mossegant-se la llengua quan ha calgut, i rebent bufetades sense merèixer.
Ideològicament probablement estic més a prop del senyor Tremosa que no pas de la Rosa Zaragoza, però em mereix molt més respecte i reconeixement la senyora regidora popular que no pas l'eurodiputat convergent.