dijous, 2 d’abril del 2009

La crisi, tema de Debat i Tertúlia

Avui se m'ha fet més tard del compte, però havia de resoldre un tema de l'estiu i m'ha costat més del que em pensava. Demà ja és divendres i s'acaba una setmana molt farcida d'activitats i sobretot amb moltes decisions preses.
Demà al vespre tenim la trobada el Grup de Debat i Tertúlia, i aquesta vegada parlarem d'economia. Parlarem de la situació de crisi en què ens trobem, i ho farem amb la intervenció d'en Jordi Navarro, economista arenyenc que ha participat més d'una vegada a les tertúlies que organitzem i no és pas la primera vegada que en condueix una.
En Jordi Navarro té experiència i a més viu la realitat econòmica, i és per això que tindrem l'oportunitat d'escoltar i preguntar. Tot allò que no acabem d'entendre, en Jordi ens ho farà fàcil. El que no podrà fer en Jordi serà solucionar la crisi que amb més o menys repercussió patim una mica tots, però potser ens ajudarà a veure el final del túnel, que per alguns no és massa llunyà, però per a molts s'està fent etern.
Si voleu que li faci alguna pregunta concreta, m'ho podeu escriure al blog, i jo us passaré la resposta dissabte, l'endemà de la trobada. I si voleu participar del debat, també m'ho dieu i sereu benvinguts. Això és demà divendres 3 d'abril, a 2/4 de 10 del vespre.