dimarts, 12 d’agost del 2008

Barallant-me amb el Netvibes

Això em passa per entretenir-me en llegir blocs d'altres persones i engrescar-me amb el que expliquen. Fa quatre dies que em vaig deixar perdre pel Facebook, i avui llegint el bloc d'en Saül Gordillo m'he enredat amb el Netvibes.
He intentat crear el meu, però quant més temps hi dedicava pitjor m'anava sortint. Al final ho he deixat a mitges, a l'espera de dedicar-hi més temps un altre dia.
Està vist i comprovat que les opcions a Internet no s'acaben, sinó que cada dia en surten de noves i motius per deixar-hi la vist i perdre el temps n'hi ha els que vulguis. Com en tot, cal buscar-hi la part positiva, i jo la voldria trobar en la comunicació. No voldria pensar que les hores dedicades a Internet ens treuen hores de convivència amb els amics, sinó que ens obren nous marcs de diàleg i comunicació. Potser a la llarga ho haurem de valorar.
Em falta trobar aquell aplicatiu que enganxi a més gent; que sigui molt popular i que ajudi a contactar amb més persones, sense que aquestes hagin de tenir massa coneixements d'informàtica. Ja sé que cada vegada es fa més accessible, però hi ha el perill de que anant incorporant programes, desanimem els que s'inicien.
A vegades en passa que dubto sobre la continuïtat del bloc, per entrar a noves aplicacions, però al final considero que, almenys per ara, és una eina que em fa el servei desitjat. Això no treu, però que vagi fent incursions en els nous programes, que es mouen a modes, i ara és el torn del Facebook i potser el Netvibes.