dimecres, 29 d’agost del 2012

Tot plegat no fa gaire bona pinta

No li vull donar la raó a l'alcalde de Marinaleda, però sembla ser que el ministre Jorge Fernández Díaz no acaba d'entendre de què va tot plegat. Que té lapsus, com si desconegués les normes i les lleis. Que no sap molt bé on és, què ha de fer ni què pot dir. L'Audiència Nacional l'investiga per un presumpte delicte de revelació de secrets.
Però la notícia ha passat força desapercebuda perquè la notícia estrella d'avui és el rescat que la Generalitat ha demanat al govern estatal. L'Espanya casposa està contenta perquè entén que Catalunya els necessita. Ja podem anar explicant allò de l'espoli fiscal. No saben ni els interessa entendre què vol dir.
Ahir ja ens va quedar clar que el president 'passa' de la manifestació encara que ens demana que nosaltres sí que hi anem. Ens necessita per després comentar-li a en Rajoy que els catalans estem molt enfadats. Li haurà de dir també que anem cadascú a la seva i que no cal que pateixi, que no sabem què hi anem a demanar.
Però la notícia amb què s'acabarà el dia suposo que serà la derrota del Barça a Madrid, doncs en aquests moments va guanyant per dos a zero i el Barça juga amb 10 jugadors. Tot i que els més optimistes confien en capgirar el resultat.
I a Arenys hi ha Ple municipal amb l'exposició de la Memòria del Defensor del Ciutadà. Em pensava que això es feia el mes de maig tirant llarg, però bé... deu ser una mica com el cas que jo tinc plantejat i que anirà per llarg si mai s'arriba a resoldre. Vaig aconseguir, això sí, que com a mínim em donessin resposta. El què em varen respondre, potser millor que no ho expliqui, perquè...
Bé, en Messi acaba de marcar el seu gol i posa el joc més emocionant. De totes maneres, els que hi entenen diuen que el Barça no juga bé, i que en Tito... jo no en sé. Només m'agrada com juga l'Ignasi. Ejem!