diumenge, 6 de novembre del 2011

Discursos en campanya remullada

Remullats. No recordo, a Arenys, una nit i un dia seguits plovent sense parar. Dic a Arenys perquè en altres poblacions que he estat, sí que m'hi havia trobat, però sempre he pensat que a Arenys plovia menys. No sé els litres que hauran caigut, però segur que un bon grapat. També és cert que la pluja que cau a la costa no té el valor de la pluja de l'interior, ja que aquí de seguida va a parar a mar. De totes maneres convenia una bona neteja i amb la pluja d'aquests dies haurà anat bé.
La pluja segur que ha obligat a suspendre molts actes. Nosaltres no ens hem mogut de casa, tret d'anar a buscar els diaris. La pluja, doncs, dificulta la vida social, però després de tant temps de sequera, no hi ha cap raó que ens faci criticar el temps d'aquests dies. Com sempre dic, l'aigua és vida.
Hi havia actes electorals programats a l'exterior, i per tant s'hauran suspès, però segons com es miri podem dir que haurà estalviat moments d'avorriment. Els discursos que s'escolten des de dijous, no són cap novetat i els tenim més que sabuts. Desconec si hi ha molta gent dubtosa que espera la campanya per decidir-se. Aquest no és el meu cas. Divendres, a la tertúlia que organitzem cada mes, comentava que encara no m'havia decidit, però avui ja ho tinc clar, i això que no he seguit la campanya. Es tractava d'escollir el partit polític que m'interessa que tingui pes a Madrid, encara que no sigui decisiu, i del qual no me n'hagi d'avergonyir a la primera de canvi. Crec que ja el tinc. L'avantatge d'anar per lliure!
Algunes frases de la campanya: 
Duran i Lleida "Si tu no hi vas, ells segueixen quedant-se els diners"
Coscubiela: "Rajoy i Duran es carregaran la llei de l'avortament"
Cospedal: "El PP estima Catalunya"
Rubalcaba: "Les estadístiques canviaran"
Bosch: "M'agafa icterícia quan sento a parlar de pactes amb el PP" 
... i n'hi ha de més sucoses. Això és la campanya. Només queden 12 dies.