dimarts, 7 d’agost del 2007

Implicació de la ciutadania

Assegut a l'eixida, tot esperant la tempesta promesa, reflexionava sobre la importància de la implicació de la ciutadania, sobretot per a la gent que hem assumit el compromís de gestionar una administració pública. Encara que algú pugui dubtar-ne, és molt útil la crítica que reps, sigui bona o dolenta, en part perquè nosaltres sí que pensem que no sempre tenim la raò, i perquè el contacte amb la gent que no pensa com tu, et fa créixer.
Durant la campanya electoral comentava que em trobava amb gent que em deia que em votaria perquê creia en mi, la qual cosa m'estimulava, però al mateix temps em feia sentir molt més responsable dels meus actes. Ara també em satisfà trobar-me amb persones que em diuen que no m'han votat, però que estan disposats a ajudar-me i a col.laborar. La primera cosa que els demano és que m'avisin quan fem malament les coses (comença a ploure).
Parlava d'implicació i pensava en campanyes importants com pot ser la de la recollida selectiva de la brossa. Són d'aquells moments que sense la col.laboració de tots no és possible avançar. I és per aquesta mateixa raó que s'ha de comptar amb la gent en tot moment, no només quan els necessites. (Em decanto perquè em començava a mullar).
Cau una pluja plaent; una pluja enyorada molt de temps; l'animo a que continuï, però que ho faci assenyadament, sense fer mal.
Em quedo aquí, amb una crida a la implicació de tothom, al marge de colors polítics i creences. Una cosa ens ha d'unir: avançar com a comunitat, sense deixar ningú a fora.