dimecres, 21 de febrer del 2007

Andreu Majó ja té substitut

Em sap greu, no pas pel nomenament d’en Carles Mora, tot i que a les passades eleccions municipals, a Arenys de Mar, va tenir un protagonisme inesperat, sinó per l’estima que tinc a l’Andreu Majó. És cert que no ha estat el meu alcalde, i per tant no puc fer una valoració de la seva tasca política, com sí poden fer els amics i amigues d’Arenys de Munt, però els pocs intercanvis de paraules i escrits que hem tingut, han estat molt positius.

A diferència de moltes persones que es dediquen a la política, l’Andreu té, en la seva manera de parlar i comunicar-se, un component humanístic molt ferm. M’ho he passat molt bé a les seves conferències filosòfiques, amb la seva capacitat de fer-nos entrar al món de la filosofia, tot i ser-ne uns ignorants.
El projecte polític que ha liderat durant uns quants anys, ha estat un referent per a molta gent de poblacions veïnes, però un exemple difícil de clonar, perquè les persones som diferents i no tenim un Andreu Majó clònic.
No em pronunciaré a favor de cap opció política, perquè hi ha alguna altra força política que s’enfrontarà a en Carles Mora i la seva gent, que també em mereix molta confiança, però sobretot perquè jo haig de mirar cap a casa, que prou feina tenim, i deixar de ficar el nas on no em demanen.
Tot i així, però, i amb el risc de ser criticat, deixeu-me afegir, a tall de cloenda, que els amics i amigues d’Arenys de Munt, tant si estaven a favor com en contra del seu alcalde, no saben la sort que han tingut de comptar amb ell, i sinó, que facin una ullada per arreu. A l'Andreu l'han substituït a la llista, però l'Andreu no té substitut.