dijous, 3 de gener del 2013

Una nit diferent

Avui, com aquell qui res, he pensat: on podria anar a passar el dia? Aquesta setmana faig vacances i encara que vaig llegint els correus de la feina, em fixo només amb els més importants, els més urgents. Però es tractava de decidir el pla del dia, o dels propers dies, que mai se sap.
En Martí m'ha proposat de baixar a Barcelona a veure la Teknon, una clínica interessant, fins i tot arquitectònicament. Ens ha semblat una bona idea, i hem agafat el cotxe i... Cap a Barcelona hi falta gent!
La veritat és que hi hem trobat persones molt amables, la majoria d'elles parlant en castellà, però t'entenien. Ens hi hem trobat bé. M'han atès perfectament, amb alguna punxada, però sense mala intenció, fins al punt que li he dit a la M. Àngels que em feia gràcia quedar-m'hi a dormir, i experimentar demà les mateixes sensacions d'avui.
Dit i fet! m'han proporcionat una habitació ben àmplia, amb bany complet incorporat, televisió i connexió wifi. Desconec el nombre d'estrelles, però de tant en tant entrava una persona per demanar-me si necessitava alguna cosa, una beguda, o el que fes falta.
Amb tot això podia complir amb la meva obligació diària d'escriure el post per aquest blog. No podré veure els meus fills, que tot sigui dit, no els he comentat que em quedava fins que ja ho tenia decidit. Espero que m'ho perdonin. Tampoc veuré en Fígaro ni en Papageno, però ja els ho explicaré. Avui ha estat un dia dur per a en Fígaro. Espero que ho entengui.
I ja em teniu escrivint el post des del llit, amb en Kílian Jornet que va pujant muntanyes. Que no m'esperi, que només de veure'l ja em canso. Un altre dia us acabaré d'explicar la meva experiència,  però penso que és força recomanable. Bona nit!