dilluns, 3 d’octubre del 2011

Por de les meves companyes de feina

Estic preocupat. He llegit una notícia que m'ha fet mal. A mi sempre m'havien dit que consumir cocaïna era dolent, i me n'havia apartat com del dimoni. Doncs resulta que uns científics de la Universitat de Harvard han demostrat que als homes, quan veiem una cara d'una dona guapa, el nostre cervell reacciona de la mateixa manera que si consumíssim cocaïna. Fins i tot han constatat que les noies amb un front corbat i prominent, i amb un nas situat prou avall de la cara, ens provoquen més activitat cerebral.
Sortosament quan vaig pel carrer, camino mirant a terra o els arbres, i això em pot estalviar molts grams de cocaïna, però el meu dilema és a la feina, que tinc més d'una companya que passa per davant de la meva taula més d'un cop durant el dia, o la Carme que la tinc ben bé al davant. Com ho podré fer per no estar consumint cocaïna tot el matí? 
M'agradaria preguntar a aquests científics, si el fet que la cara la tingui molt vista, m'estalvia l'acceleració del meu cervell. Si no és així, el problema s'agreujarà encara més a casa, amb la meva família. Bromes a part, potser valdria la pena saber on ens porta el descobriment, i saber si les dones reaccionen de la mateixa manera quan es troben davant d'un home guapo, encara que no sigui ric ni bon jugador de futbol.

1 comentari:

Carmen ha dit...

Gràcies Xavier, per la part que em toca...tot i que això del front i del nas no se pas si prendre-m’ho bé o malament ....
Un dia, si vols, t' explicaré què ens passa a les dones quan veiem un home guapo passar pel davant...;)