dissabte, 7 de juliol del 2007

Seguint els actes de Festa Major

Ara tocaria anar a ballar amb la Cobla-Orquestra Selvatana, però els meus peus ja no m'aguanten. És la xafogor que em deixa sense alè i se'm carreguen les cames. De fet, però, mai he sigut bon ballador, ni tan sols ballador a seques. Probablement no m'ha cridat mai l'atenció, o bé és una excusa davant la meva poca traça.
El ball comença precisament ara, mentre estic escrivint aquestes quatre ratlles. Avui l'alcalde Vinyes i la regidora de cultura, Isabel Roig, han presidit la recepció a les dues nenes i al nen sahrauís, que han sigut acollits per tres famílies arenyenques. Diuen que les nenes són més espavilades que els nens; també al Sàhara. El noi, força jove, se'l veia tímid i descol·locat. La mare acollidora em deia que havia plorat els primers dies. Jo recordava l'estada d'en Hassan, ara fa uns quants estius.
A la tarda hem acompanyat els gegants pels carrers d'Arenys. Hem passejat pel tros de Riera sense cotxes, un projecte interessant per oferir la Riera als vianants. L'avi també ha seguit la comitiva, i els hem deixat en arribar a la plaça de l'Església.
Finalment la Fira. Ja ho deia ahir, i era també motiu de conversa: cada any és més cara, i no sabem com fer-ho per convèncer els nostres fills que no han de pujar a tantes atraccions ni anar-hi cada dia. M'agradaria veure números de caixa i poder-ho comprovar amb anys anteriors. Hi va la mateixa gent? amb la mateixa freqüència?
Definitivament no vaig al ball. Espero que hi hagi molta gent, i que s'ho passi bé amb la Selvatana. Jo us deixo que sinó, demà no tiraria. Per cert, us heu adonat que avui és el 07/07/07? Bona nit!