dijous, 7 de setembre del 2006

Després de Nocturn

Tenia la intenció, després de l’emissió del programa Nocturn de Ràdio Arenys, de venir a casa i escriure la meva reflexió diària. El cert és que, un cop s’ha acabat el programa (11 de la nit), ens hem quedat una estona continuant la conversa. Érem el regidor de Sanitat, Antoni Burcet; el director del Centre d’Atenció Primària, en Ricard Peiró; la Teresa Verdura, professora de l’Escola d’Infermeria de la Universitat de Barcelona i jo mateix.
Crec que haurà estat un encert el disseny de Nocturn d’enguany, i encara més, haver començat amb un tema tant apassionant com és la Sanitat. M’agradaria saber l’opinió de les persones que ens han escoltat. Jo m’ho he passat molt bé, i només he tingut problemes per encabir les peces musicals que havia promès intercalar en el debat. Finalment només n’hem escoltat un parell: el tercer moviment “Rondó” del concert per trompa, en re menor, de Mozart – de qui enguany celebrem els 250 anys del naixement – i la cançó “el meu poble i jo”, de Raimon, amb text de Salvador Espriu, i que l’he presentat tot anunciant la campanya impulsada per l’arenyenc Xavi Mir jo també vull un estat propi”, tot i els matisos que jo hi pugui fer i que vaig comentar-li al seu blog.
La setmana vinent tindrem al subdirector del Servei Català de la Salut, el senyor Enric Agustí, i el cap de serveis de l’Hospital Municipal de Badalona, el senyor Albert De Luís. Centrarem el debat en la política sanitària del govern de la Generalitat, amb l’aportació política i mèdica dels nostres tertulians. El diumenge, de 10 a 11 de la nit, repetició del programa a la freqüència 91,2 de Ràdio Arenys, també a Internet.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Per un moment m'he pensat que t'adheries a la campanya, que tu també vols un estat propi, Xavier.

Una abraçada.
Xavier Mir