dimecres, 19 d’octubre del 2005

El Síndic de greuges ens informa

SíNDIC


SÍNDIC DE GREUGES DE CATALUNYA
EL DEFENSOR DE LES PERSONES

1 7 OCT. 7005

Exp. 3765/2005 el/ma

Senyor.

En relació a 1'escrit de queixa que plantejàveu, em plau informar-vos que he rebut els informes que vaig sol·licitar als Ajuntaments d'Arenys de Munt i Arenys de Mar i Departament de Política Territorial i obres Públiques, en data 10 d'agost de 2005.

Malgrat la informació facilitada, es tracta d'un assumpte complex en el qual es veuen implicades diferents Administracions. Així, el Departament de Política Territorial i obres Públiques m'ha posat de manifest que la Direcció General de Carreteres està estudiant la possible actuació de millora de 1'encreuament existent entre 1'autopista C-32 i la carretera C-61 a 1'alçada del PK 111,5 de 1'autopista de peatge. M'exposen que caldrà 1'acord amb els Ajuntaments d'Arenys de Mar i d'Arenys de Munt, però també de 1'empresa concessionària ACESA.

He informat als dos consistoris de 1'informe del Departament de Política Territorial i obres Públiques, alhora que els he instat -a 1'igual que al Departament esmentat-, per tal que m'informin de totes aquelles gestions i actuacions que es portin a terme en relació a aquest assumpte.

Per tot 1'exposat, us comunico que tan aviat vagi rebent resposta de les diferents Administracions, us informaré del resultat de les meves actuacions.

Rafael Ribó, Síndic de Greuges

Barcelona, 13 d'octubre de 2005