dilluns, 1 d’agost del 2011

Què passa amb la televisió?

Em direu que el meu cercle per on em moc és molt reduït, i en el cas de la televisió és totalment cert. A mi, quan em treuen la TV3 o el canal 33, ja no sé on moure'm. Avui ho he pogut constatar quan he quedat sense poder sintonitzar els canals de televisió de la Corporació catalana, suposo que per algun problema al repetidor de Collsacreu.
El cas és que he sintonitzat el canal 1 de televisió espanyola per poder veure les notícies i... m'he adonat que jo em sento diferent. Potser estic mal acostumat per mirar només TV3, però... per dues vegades que he encès el televisor, només han parlat de la Duquessa d'Alba, de si es casa o no, i de l'extorero que va tenir un accident i va matar un altre conductor. Després han anunciat una sèrie espanyola de televisió que m'ha semblat casposa com la que més.
Potser no he estat de sort a l'hora de sintonitzar el televisor, però en tot cas no m'han entrat pas ganes de canviar de canal, sempre i quan em solucionin el problema que encara tinc per poder veure TV3.
Jo em creia que aquests tipus de programes només els feien els canals privats, però veig que el públic també hi ha caigut. M'imagino que TV3 també deu fer algun programa per l'estil, però no he coincidit i en tot cas, quan fan programes que no es poden suportar (algun concurs d'estiu, o una sèrie que hi sortia la Sardà), puc passar al 3/24 o al 33.
Definitivament, si vull engegar el televisor, hauré de mirar primer la programació, i decidir per quin programa em decanto. El que no podré veure serà la televisió de Mallorca, que segons he sentit a dir, el nou govern de ses illes s'encarrega de tancar, i potenciarà IB3, amb un director de la seva màxima confiança. Per poc bé que ho faci, segur que millorarà la programació. El que no sé si serà tendenciosa o no, però venint de qui ve...
Els catalans hem nascut per patir... i malgrat tot ens entossudim a anar sols.