divendres, 29 de juliol del 2011

Xafardejant per Internet

Aquests dies, per la raó que sigui, m'he mirat i llegit fòrums d'Internet que es creen a partir de notícies, normalment sensacionalistes o si més no polèmiques, i al final em pregunto per què? M'ho pregunto perquè d'alguna manera m'indigno, ja que sota l'anonimat s'atreveixen a insultar, i no criticar, qualsevol persona o idea diferent a la que un creu. Aquesta manca de respecte no és res més que ignorància o sentiment de debilitat o subestima. Davant la incapacitat de raonar, s'insulta.
De totes maneres, també haig de dir que, entremig, hi trobes alguna aportació que t'agrada, no tant perquè hi estiguis d'acord, sinó perquè s'hi veu una anàlisi i raonament que seria el que caldria trobar en totes les crítiques i aportacions a escrits d'Internet, o notícies.
No sé si aquests petits exemples de riquesa dialèctica i raonament, són suficients per amagar el disgust que em creen la majoria de les aportacions, ni si val la pena continuar temptant la sort, fins que ja no pugui més. Haig d'admirar als blocaires que s'arrisquen a rebre qualsevol estirabot del més poca-solta, i que fins i tot intenten fer-los reflexionar i entrar en el diàleg. Jo, tal com ja ho vaig comentar al seu dia, des del moment que vaig decidir entrar en política, em va caure un xàfec d'insults que em varen realment cansar. Vaig pensar que al no tenir l'aixopluc de cap partit polític, era diana per a tothom i cap militant podia posar-se a la meva pell. 
Si no fas res, com a molt et poden dir gandul, però si fas... o bé si t'expresses... ets l'esca del pecat. Malgrat tot, continuaré cercant bons discursos a Internet, interessants raonaments i exposició d'idees, per poder anar creixent i aprendre, i no caure en el parany de només mirar-te el melic. Visca la diversitat.