dimecres, 18 de març del 2009

Moguda a Barcelona

No ho he seguit massa, fins ara al Canal 3/24, però segons puc veure per les imatges de televisió, la manifestació dels estudiants, a Barcelona, ha estat força contundent i també la resposta de les forces dels mossos d'esquadra. No puc opinar sobre les raons contràries al pla de Bolonya, perquè tot i que he intentat entendre els arguments, n'he rebut de contradictoris i, sigui perquè ja no tinc edat universitària, i que als meus fills encara els falta uns quants anys, no hi he entrat a fons.
Si fos més jove, m'imagino que estaria pendent de la repercussió de la manifestació, del paper del rector de la Universitat i del propi govern de la Generalitat, o potser no és tant l'edat com la distància amb què m'ho miro, que fa preguntar-me quants dels estudiants que es manifestaven avui, saben ben bé què és el Pla Bolonya, i sobretot en què els perjudica o quines conseqüències se'n poden esperar.
Però m'han vingut a la memòria les paraules de la senyora Maria Dolores de Cospedal, a l'escola d'hivern del PP a Vielha, criticant al conseller Saura pel fet de tenir a les seves ordres les forces que combaten els antisistema, que segons ella ICV sempre ha defensat.
Veieu com cadascú pot veure el que vol i l'interessa, d'unes mateixes imatges, d'uns mateixos esdeveniments? Estarem atents a tot el que passa i com acaben els incidents i procuraré anar més a fons amb el Pla Bolonya, perquè, a la llarga podrà afectar als meus.