dimarts, 28 de juliol del 2015

Desconnectat 6

Avui confesso que no és del tot cert que estigui desconnectat. He mirat pel forat del pany i m'he assabentat d'algunes coses. Suposo que és perquè demà ja pensava connectar-me del tot i no podia esperar més. Tot i així hi ha moltes coses de les quals no en tinc notícies i no serà fins demà que ho començaré a conèixer.
Estic a punt de fer la darrera cua d'aquests dies. Una cua que m'ha de portar a la normalitat, si bé és cert que estant de vacances la vida no és massa normal.
Escric doncs el darrer post de la meva desconnexió, però m'he assabentat del foc d'Òdena, del rebuig del Procés constituent per anar plegats amb Podemos i ICV, i poca cosa més. Sembla ser que les eleccions autonòmiques no es convocaran com a extraordinàries (plebiscitàries) per evitar que el nostre govern amic, l'espanyol, les recorregués. 
A vosaltres no us dic res de nou, però per a mi són notícies de darrera hora. De la darrera hora des que ara fa 6 jornades vaig decidir desconnectar.
De la meva vila no en sé gaire res. Suposo que preparant els actes de Sant Roc, de mitjan d'agost. L'Ignasi no hi podrà ser, tot i que li agrada, però enguany es troba lluny descobrint un món nou. Nou per a ell i nosaltres, encara prou antic i interessant de conèixer. Me'n vaig a la cua. Demà us explicaré el què i els efectes de la meva reconnexió.