dilluns, 27 de juliol del 2015

Desconnectat 5

És una llàstima que ara que he après a desconnectar arribi el moment de tornar a connectar-me. I si no em connecto? I si continuo desconnectat uns dies més? O unes setmanes? O si espero a connectar-me el 27 de setembre? Segur que m'estalviaria moltes empipades pels estira i arronsa dels polítics de torn.
De moment per aquí tot va sobre rodes. Avui hem sortit de la ciutat per anar a visitar-ne una altra de més petita, però turística. I encara bo que avui molta cosa estava tancada per descans setmanal. No ens hem estalviat un palau.
De fet hem vist algunes façanes de cartró-pedra, unes descaradament i d'altres un xic dissimulades. Pensava de què en faran de tants equipaments restaurats o de nova creació. Se m'ha acudit que fa uns dies ja ho deia en aquest blog, que una cosa és la inversió i l'altra el seu manteniment. I en això hi té molt dir el pla d'usos.
Sempre he pensat que el Calisay, tot i ser un equipament molt aprofitat, no va estar ben definit d'entrada, i em fa por que amb les Clarisses no es pugui fer un nyap. L'equip de govern, en campanya, feia uns plantejaments que poden convertir les Clarisses amb un grup d'apartaments a repartir entre totes les entitats sense tenir massa en compte els usos i compatibilitats. Crec que valdria la pena d'asseure's a pensar i discutir les millors propostes, visitar altres pobles i ciutats i veure'n el bo i dolent de segons quins plantejaments. Unes propostes ben argumentades per portar a debatre amb la població, i que no passi com ja va passar amb el Xifré que sortien idees com fer-hi un hospital o un alberg.
Molt em temo que ja m'estic connectant...