divendres, 3 d’abril del 2015

Joan Herrera amenaça els partits polítics espanyols

Us asseguro que m'esforço per entendre en Joan Herrera, però se'm fa difícil. Cada dia s'inventa una cosa nova per no reconèixer que el seu discurs no porta enlloc. Són paraules interessants, objectius aparentment modèlics, però sense cap possibilitat de treure'n res de profit.
Ara demana de no pactar amb cap partit espanyol que no accepti el dret a decidir. En què es converteix això? En primer lloc vull pensar que el senyor Herrera sap que amb els seus vots no va enlloc. Serà un partit residual que no podrà sumar. Llavors entenc que el que demana és que els altres partits polítics, aquells que sí que sumaran, decideixin no pactar amb els partits espanyols que no ens deixin decidir. Si es tracta de dir què han de fer els altres, millor que calli i es preocupi per entendre les diferents sensibilitats dins del seu partit.
Joan Herrera diu que el seu partit no es trencarà. Ells són millors que el PSC i que cap altre partit. El seu corrent crític i sobiranista no farà res que els pugui trencar. Això vol dir que pressuposa que els seus crítics no hi tenen res a fer?
Jo penso en les persones d'Arenys que es mouen al voltant d'ICV, i els faig sobiranistes. Potser estic equivocat, però jo diria que tots ells votarien la independència. Si no és així, llavors ja els descarto com a opció per a les properes municipals, i ja només em puc quedar amb ERC, la CUP i Solidaritat.
Vull creure, però que Herrera, una vegada més, està equivocat, i que fins que ICV no se'l tregui de sobre, no aixecaran el cap. El programa Polònia de TV3 el tenen ben clissat. Si em permet senyor Herrera, deixi de fer tantes piruetes i sigui més humil i intel·ligent, a no ser que vulgui acabar com el senyor Joan Saura i fer desaparèixer el partit.