dijous, 26 de juny del 2014

Simplement un dia menys pel 9-N

Avui el meu post el podria titular "continua..." perquè és més del mateix. Vull dir que les notícies del dia són la continuació d'ahir i abans d'ahir... Entretant, a casa, esperem que es facin públiques les notes de la selectivitat, per conèixer si l'Ignasi pot optar a la carrera que ha escollit seguir.
Sí que és cert que avui el nou rei ha visitat Catalunya, concretament Girona, però no he pogut escoltar les notícies i en prou feines llegir-les. M'imagino que deu haver fet part del discurs en català, parlant de la convivència i la importància de la nostra cultura i llengua. Potser Felip VI s'ho creu, però valdria la pena que tingués en compte tot el que fa el govern del seu estat en contra de la nostra llengua i cultura, per no parlar de l'asfixia econòmica.
Ahir algú escrivia que Wert i Fernández Díaz eren dos motius per demanar la consulta. I és cert que mentre Anglaterra fa promeses a Escòcia per evitar que votin la secessió, a Espanya es dediquen a fer-nos la vida impossible. Potser això serà el toc de gràcia que necessitàvem per acabar de decantar-nos per la independència. Jo, ho sento pels que no pensen igual, ja ho tinc molt clar. Aquest govern i l'oposició inclosa no em mereixen cap tipus de confiança.