divendres, 21 d’agost del 2015

En record d'en Santi Herce

Arribant a Arenys, després d'un bonic dia a la Costa Brava, m'he assabentat de la mort d'en Santi Herce. La notícia m'ha colpit. Vaig conèixer en Santi en unes tertúlies radiofòniques, amb en Francesc Castell, però sobretot durant la meva etapa de regidor, quan ell fou regidor del PP a l'oposició, després d'haver format govern en mandats anteriors. Puc parlar poc d'ell, perquè la seva vida era molt diversa, abastant molts fronts, però en guardo un bon record.
Sempre el vaig considerar una persona afable, que li agradava saludar tothom i que estava content si els altres ho estaven. Persona molt de la broma que sempre em recordava que ell no aniria al cel, que no li voldrien, però jo no penso igual. Si realment hi ha aquesta vida eterna, segur que ens hi retrobarem. No podríem estar sense ell.
Amb ell vaig descobrir una cosa tan senzilla, però que sovint oblidem. Es podia pensar molt diferent, pertànyer a partits polítics contraris, però guardar una bona amistat. Mai vaig saber si militava al Partit Popular amb convicció o per amistat amb la Rosa Saragossa i altres simpatitzants populars. Recordo que li deia que no sabia què hi feia al PP.
Avui us volia comentar la jornada a Port de la Selva i Cadaqués, sense tocar l'aigua, però gaudint de la seva bellesa, però conegut el traspàs d'en Santi, no podia deixar de recordar-lo en aquest meu racó d'Internet, per dedicar-li el meu humil homenatge. Santi, espero que ens retrobem, allà dalt. Bon viatge!

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Va ser el regidor més trempat de tots.
Coincideixo amb tu amb tots els comentaris. Sempre estava content i li agradava que els demés també ho estéssim.

Unknown ha dit...

Era el regidor més tremptat. En tots els sentits.
Vaig compartir molts moments divertits amb ell. A la Ràdio, en comissions a l'Ajuntament, a l'Ateneu,...
I en el darrer acte que va fer en públic: la presentació del llibre "Res serà el que era" del nostre diputat Benent Maimí.
Sempre estava content i volia que els altres també ho estéssim.
Descansi en pau

Unknown ha dit...

Era el regidor més trempat. En tots el sentis de la paraula.
Vaig compartir moltes estones diverides i entranyable amb ell. A la Ràdio, a l'Ajuntament, a l'Ateneu,...
I en la seva darrera aparició en públic, el passat octubre,a l'Ateneu, en la presentació del llibre "Res serà el que era" del nostre Diputat Benet Maimí.
Descansi en pau.