dimecres, 19 de març del 2014

L'engany de l'atenció al client d'ENDESA

Karina se unió a la conversación
Karina: Hola, ¿en qué puedo ayudarte?
Karina: Buenas tardes, Xavier.
Xavier: Bona tarda,
Xavier: necessitaria que em canviéssiu les dades del titular d'un contracte de llum
Karina: El contracte està al teu nom i vols sol·licitar el canvi de titularitat?
Xavier: es tracta del contracte 40219xxxx que el seu titular és Jaume Febrer i ho teniu malament
Karina: Ets el titular o es una altra persona?
Xavier: és el meu pare. Jo tinc accés a x contractes, però aquest contracte no surt a online perquè hi falta el NIF que surt incorrecte, i el nom ha de ser en català, tal com té al DNI "Jaume"
Xavier: el seu NIF és 3xxxxxxxy
Karina: En aquest cas, el titular haurà de trucar al telèfon gratuït que apareix a la factura perquè li puguin corregir les dades.
Xavier: el meu pare té 93 anys 
Xavier: si mires els altres x contractes veuràs que hi sóc jo com a tercer autoritzat.
Karina: Xavier, des d'aquest canal només podem comprovar que estàs autoritzat en els contractes que apareixen.
Xavier: 82xxxxxxxxx - 400xxxxxxxx - ...
Karina: Has de sol·licitar la correcció trucant per telèfon o en una oficina presencial amb un document signat pel teu pare indicant que estàs autoritzat.
Xavier: el problema és que teniu malament el NIF. Us ho vaig dir fa temps i m'ho vàreu canviar. Ara heu canviat el comptador i heu tornat a posar les dades malament.
Xavier: Ho he provat de totes maneres i no me'n surto. Penso que no doneu un bon servei de consulta. Els correus em contesteu amb una adreça que llavors no us puc respondre. Per telèfon gratuït 800... em varen dir que ho havia de fer online, ara tu em dius que ho haig de fer per telèfon. Us heu de posar d'acord i donar més bon servei.
Karina: D'acord, Xavier. Però la correcció del NIF no la podem gestionar des d'aquest canal d'atenció.
Karina: Si truques per telèfon o si vas a una oficina presencial, podran gestionar la correcció.
Xavier: Ahir vaig fer el XAT amb l'Annabel i em faltava dir el número de contracte. Ara us dono el número de contracte i tampoc m'ho podeu solucionar. 
Xavier: M'hauries de dir com em puc queixar perquè estic perdent moltes hores per errors vostres.
Xavier: jo no puc anar a una oficina presencial perquè hauré de demanar festa a la feina per un error que és vostre, ja que el DNI ja el vàreu canviar i ara l'heu tornat a escriure malament.
Xavier: no potser que cada cosa s'hagi de fer des d'un canal diferent. Això no és un bon servei.
Karina: Per aquesta modificació que sol·licites és necessari realitzar una gravació o signar conforme les dades són correctes.
Karina: Per aquest motiu, has de fer-ho pels canals que t'he comunicat.
Xavier: el meu número de telèfon és el 6xxxxxx. Que em truqui la persona que ho pot resoldre
Karina: Xavier, em reitero, has de trucar al telèfon gratuït 800.760.909 o dirigir-te a una oficina presencial.
Karina: Ho lamento, però no podem sol·licitar que et truquin.
Karina: No disposem d'aquesta opció.
Xavier: Tornaré a telefonar al 800... i espero que aquesta vegada m'ho solucionin i no hagi de tornar a xatejar
Karina: Perfecte, Xavier.
Karina: ¿Tens cap altre dubte?
Xavier: el meu dubte és si Endesa és una empresa seriosa o no, però això no m'ho podràs solucionar tu. Gràcies.
Karina: Gràcies a tu, Xavier. En finalitzar el xat podràs accedir a una enquesta de satisfacció. Per favor ajuda'ns a millorar contestant aquestes breus preguntes. Per a qualsevol consulta que tinguis no dubtis a contactar de nou amb nosaltres. Bona tarda.

Després de dues telefonades al telèfon gratuït 800.760.909, i saber que m'atenia la Mònica, no he pogut solucionar el problema. Algú em pot ajudar!!!