dissabte, 16 de febrer del 2008

I en van 900

Els números rodons fan gràcia, i avui m'he adonat que ja són 900 els escrits, més o menys llargs, amb més o menys enginy, i més o menys criticats i evocats, que he arribat a penjar en el meu bloc. Vaig començar com acostuma passar amb les novetats: expectant i sense saber massa a quin món em ficava, per acabar escrivint diàriament els meus pensaments i les meves reflexions.
Des del primer dia fins ara han passat moltes coses i la meva vida també ha sofert canvis importants. El fet d'haver-me presentat en unes eleccions i estar en el govern local, ha canviat el meu ritme de treball, la responsabilitat vers la ciutadania, però també ha canviat la manera de veure`m per part de molts; alguns amb desconfiança, d'altres amb sorpresa, uns quants amb ira, i uns quants més amb simpatia. Vulgues o no vulgues, tot afecta, per a bé i per a pitjor.
El que espero que no canviï mai és el meu interès perquè cada vegada hi hagi més gent implicada en la vida de la nostra vila. Alguns no ho veuen així, i volen fer creure als altres que amb nosaltres s'ha anat enrere. És difícil fer entendre una cosa quan no hi ha voluntat de voler-ho veure, però com en tot, a la llarga la veritat triomfa, i això és el que m'anima a continuar el treball de formigueta, del dia a dia, d'anar superant etapes amb les petites coses que et porten cap a la meta.
Aquesta setmana escrivia, per a mi mateix, tot allò que amb menys de nou mesos he pogut resoldre, incorporar, realitzar, des del més petit detall, però que ha tingut el seu efecte, fins a projectes més ambiciosos. M'he adonat que la feina feta està plena de petites accions i millores, que aïllades semblen insignificants, però que sumades donen bons resultats, i representen avenços importants.
Aquest és l'objectiu, perquè els recursos són els que són, i no és fàcil ampliar-los, però evidentment és possible rendibilitzar-los, i en això haurem de lluitar durant quatre anys, els anys que hem posat a disposició dels vilatans, i que els electors ens han confiat.