dilluns, 31 de desembre del 2018

Passem pàgina d'aquest any!

Ahir no vaig escoltar el missatge d'Any Nou del president català perquè no m'interessa. No m'interessa el que pugui dir-me el president, però sí que m'interessa el que pugui passar al meu país. Més que desinterès el que em passa és que m'avergonyeix escoltar-lo, i això no m'havia passat mai abans, fos qui fos el president de torn. Em podia agradar més o menys, però no m'avergonyia. Ara sí.
He escoltat a les notícies la reacció dels altres presidents autonòmics, i evidentment tot han estat crítiques a les paraules del nostre president, però això no vol dir res, perquè també les hauria rebut qualsevol altre dels presidents. Catalunya està sempre sota la mirada de tothom, faci el que faci és criticada i nosaltres els catalans que ens estimem la pàtria, també. És per això que em sap greu saber que el nostre president és un bocamoll, que borda molt, però no mossega. Aquestes declaracions que fa, però, serveixen perquè els adversaris trobin l'excusa on basar la seva crítica. No els donem arguments, que no els necessiten!
Us desitjo a tots un any molt millor que aquest 2018. Desitjo que els presos polítics puguin sortir al carrer i els exiliats tornar a casa. Ho desitjo encara que ho veig molt complicat, i encara més si mantenim el govern català actual, que sincerament crec que no ens mereixem.