dijous, 5 de novembre del 2015

Declaracions d'impotència o ràbia

Sembla ser que Albiol ha manifestat que no hi veuria cap problema que s'apliqués l'article 155 de la Constitució. A mi no em ve gens de nou, perquè fa molt temps que ho vinc dient: al PP català no li importa per res el Parlament català ni la Generalitat. Si fos per ell les convertiria en símbols sense cap poder efectiu. Abans jo deia que envejava el PP basc, perquè ells sí que defensaven el País Basc i les seves institucions. Ara, amb el que li va passar a l'anterior presidenta, Arantza Quiroga, potser ha canviat i es troben com aquí.
Diuen que la vicepresidenta del govern espanyol, la senyora Sáenz de Santamaría, ha dit que el que passa a Catalunya s'assembla amb el franquisme. M'imagino que el que li han explicat del franquisme no és el mateix que van viure els meus pares ni jo mateix.
Entenc que les decisions que es prenen aquests dies a Catalunya els emprenyi i fins i tot els pugui amoïnar, però això no és excusa per fer aquest tipus de declaracions. No penso que siguin curts de gambals, és una mica el que passa amb els jugadors de futbol quan no tenen opció de guanyar i fan faltes barroeres d'impotència.