dissabte, 16 de gener del 2010

Transmetre les idees i pensaments

Aquesta tarda he dedicat una estona a escriure el meu article de l'Ametlla per al mes de febrer. A diferència del que és normal amb mi, aquesta vegada l'he reescrit totalment. A vegades et deixes emportar pel moment que vius, i això és el que em va passar la setmana passada quan el vaig escriure per primera vegada. Després en la primera lectura ja vaig veure que l'havia de fer diferent, no tant perquè no m'agradés, sinó pel to i perquè vaig considerar que no era el lloc adequat per aquell article. Tot això gràcies a la reflexió familiar que sempre mantenim i que tant m'ajuda.
Avui he agafat la mateixa idea, però l'he escrit diferent, ressaltant allò que calia i deixant en un segon lloc l'anècdota o el rampell, que sempre és bo que hi sigui, però no a primera fila ni massa destacat.
No cal dir que on estàs, la feina que fas, la responsabilitat que tens, la imatge que vens... tot això condiciona l'escrit i la seva lectura, la intencionalitat i la interpretació. Segur que d'aquí un temps, quan la meva situació sigui diferent, també els escrits canviaran, no només pel pas del temps i l'edat, sinó per la llibertat de dir, encara que el mateix, de manera més clara i entenedora.
I amb música clàssica eslovaca he acabat de redactar la meva idea que tinc ganes de donar a conèixer. Això, si en una segona lectura no hi busco més canvis. Demà diumenge ho repassarem.