dissabte, 5 de setembre del 2009

Per què serveix estar a Internet?

Tothom dirà el que li vindrà a la ment i trobarà mil raons per ser-hi, com també hi haurà qui trobarà prou motius per no acostar-s'hi. Jo sóc, però, dels que, amb moltes limitacions i desconeixement, defensa la bondat d'estar a Internet sense ignorar l'existència de perills, però on no n'hi trobareu?
Per què dic tot això avui? doncs perquè aquesta tarda he rebut un comentari al blog, a un post que vaig penjar el dia 25 de juliol de 2006, fa més de tres anys, on parlava de l'adquisició per part de l'Ajuntament d'Arenys de Mar de l'edifici de l'antiga caserna de la Guàrdia Civil. Jo llavors poc em pensava que arribaria a presentar-me a les eleccions municipals i que esdevindria regidor de govern de la meva vila.
Subscric plenament el que deia en el meu escrit, com a vilatà compromès, i ara com a regidor amb responsabilitats de govern. Algunes de les decisions de què parlava i actuacions que esperàvem que es duguessin a terme llavors, encara són vigents avui, i la complexitat de què parlava i la necessitat de consensuar les decisions, continua essent una posició que defenso i que considero vital per al bon funcionament de tota societat, i en aquest cas de la vila d'Arenys.
La comentarista em demana si tinc o puc orientar-la sobre qui pot tenir alguna fotografia antiga de la caserna de la Guàrdia Civil, atès que dels anys 40 al 50 allà hi va viure la família del seu pare. La seva sol·licitud l'he passat a l'Associació Fotogràfica d'Arenys de Mar (AFA), que són els més autoritzats en la matèria i qui més fàcilment poden conèixer de l'existència de fotografies antigues de la caserna.
Gràcies a Internet, probablement navegant per Google o algun altre navegador, l'Àngels, que així s'identifica, ha arribat al meu blog al post que parlava de la caserna i, això espero i desitjo, podrà aconseguir una fotografia o més de la caserna on hi va viure una part de la seva família.
Visca la tecnologia, visca l'Internet, sempre i quan sapiguem fer-ne bon ús!