dimecres, 8 de juliol del 2009

Cada dia aprens una cosa nova

Avui tocaria parlar de Sant Zenon, patró de la nostra vila, a qui li hem cantat les completes, però deixem-ho per demà, la seva diada, i us comento una pàgina web que m'han fet arribar, que pot resultar interessant.
No sé si us passa a vosaltres, però cada vegada em perdo amb tot el conjunt d'ofertes i serveis de les companyies telefòniques, i allò que era tan fàcil de comprovar si es tractava d'una promoció o una oferta avantatjosa, ara ja no em queda tan clar.
Sé que els números que comencen amb 901 o bé amb 902 són de pagament; n'hi que encara són més cars. Avui també et trobes moltes ofertes que tens de franc les trucades a telèfons fixes, pagant una quantitat fixa cada mes, independentment de les trucades que facis. Paral·lelament a aquestes ofertes et trobes que les empreses per donar informació i servei es posen telèfons que comencen amb 902, per la qual cosa no et serveix l'oferta de telefonia fixa, sinó que a més et toca pagar més diners.
Aquí és on entra la pàgina web que us comentava al començament de l'escrit, ja que segons sembla, cada telèfon que comença amb 902 té el seu equivalent amb numeració fixa, de manera que pots telefonar amb els dos números i vas a parar al mateix lloc, amb la diferència que amb un pagues i amb l'altre no, o si no tens cap oferta, com a mínim el cost és més baix.
La pàgina que us presento és www.nomasnumeros900.com i si hi accedeixes i escrius el número de telèfon que comença amb 901 o bé 902, et dóna el telèfon equivalent, que t'interessa trucar.
Jo ho he intentat amb dos números que m'interessava parlar, de dues companyies que em donen servei per a dos productes que se m'han espatllat en dos dies de diferència. En un cas he trobat el número equivalent, i en l'altre no. Suposo que això pot passar, però no costar res intentar-ho.
Si us interessa, ja ho sabeu. Que tingueu sort!