dilluns, 19 de novembre del 2012

Vivim en una monarquia bananera

Ja em perdonareu, però voldria que algú m'expliqués una sèrie de mesures que ha pres o vol prendre el govern espanyol, perquè no les acabo d'entendre. "Els estrangers que comprin pisos de 160.000 euros, se'ls donarà la residència". A partir d'avui no es poden fer pagaments a professionals per un import superior als 2.500 euros. Els estrangers podran pagar fins a 15.000 euros "per no perjudicar el turisme".
Jo em pregunto: les decisions del govern es prenen de bon matí o quan ja es porten unes quantes copes? El govern del PP es dedicarà aquests quatre anys a fer proves de laboratori? Aprofitarà la seva majoria absoluta per utilitzar-nos de conillets d'índies?
Potser el govern de la república catalana serà pitjor que el de la monarquia espanyola, però s'ha de ser molt incompetent per dirigir un país com ho estan fent. Amb el canvi no hem millorat gens! Els exemples que he donat, són per fomentar el turisme o la immigració? Avui llegia no sé on que calia construir més pisos. Però no n'hi ha molts de buits? També ho impulsa el govern de Madrid?
No és que els tingui mania, tot i que no em sento representat, però no em direu que no és una història surrealista tot plegat! Si no ens deixen pagar als professionals més de 2.500 euros, per què els estrangers poden pagar-ne 15.000? 3.000 euros nostres són evasió fiscal i 15.000 euros dels estrangers no ho són? I no us ho perdeu, si algú ho explica, s'estalvia la multa i l'altre a pagar!
Algú pensarà que estic donant voltes a una bajanada, però li hauré de recordar que si finalment s'aprova ho llegirem al Boletín Oficial del Estado. Poca broma! Jo no m'hi quedo!