divendres, 18 de maig del 2007

Organitzar la recollida d'avis

Avui, mentre la fèiem petar amb uns amics, m'han preguntat: ja heu organitzat la recollida d'avis perquè us votin el diumenge?
Jo, que no els entenia, els hi he dit que no sabia a què es referien. L'acompanyament dels avis i àvies de les residències, fins a les meses electorals, m'han explicat. Allò que sempre fa tal partit, han afegit.
Jo els he dit que teníem l'àvia d'una candidata nostra que l'aniríem a buscar, i també una militant, una mica gran, que viu al Pla dels frares. No home no! han exclamat. No volem pas dir això. Es tracta que el matí de diumenge, un regidor o regidora passi per les residències a repartir sobres de votació del vostre partit. Després cal que alguna persona vostra, que no vagi a les llistes, passi amb un cotxe gran i el vagi omplint d'avis. No sabies que això, a Arenys sempre ho ha fet el partit tal?
He hagut de confessar que no; que jo em pensava que això no passava, i els he fet una pregunta: Ja ho saben les monges o els directors o directores de les residències? La pregunta ha quedat a l'aire.