dissabte, 27 de febrer del 2016

Pla estratègic per Arenys de Mar

Ja tenim pressupost, molt bé! Sembla ser que l'alcalde també s'ha tret de la màniga un PAM, perfecte! Ahir, jo demanava als grups de l'oposició que fessin un seguiment del Pressupost. Que no n'hi ha prou en aprovar un pressupost, sinó que cal mirar que es compleixi i no es modifiqui sense motius realment importants i, sobretot, que no es desvirtuï el sentit del pressupost inicial. Normalment al final el que es liquida no té gaire a veure amb l'inicial. A Arenys, vull dir.
Avui afegiria una altra demanda. M'està molt bé que tinguem un hotel a la Riera, i que decidim on traslladar la Biblioteca, o com endrecem la darrera part coberta de la Riera, però què vol ser Arenys de Mar en un futur? 
Està molt bé que anem posant pedaços a tot el que es va trencant, però no hi ha un full de ruta a seguir? No sabem què ens espera en un futur no massa llunyà? Hem de continuar patint la desinversió i veient com es degrada tot, des de l'espai públic fins al comerç?
Com que no he vist el PAM de l'alcalde, potser demano una cosa que ja té previst, però en tot cas, com que no m'ho ha explicat, m'avanço. Seria possible consensuar un Pla Estratègic per Arenys de Mar? Aquesta és la meva petició. Ens hi posem seriosament?