dimecres, 19 de maig del 2010

Buscant la notícia

Arran de l'anunci que va fer ahir Evo Morales, president de Bolívia, en què aportaria proves de l'acusació al PP d'estar al darrere de l'intent colpista de 2008 al seu país, aquest vespre m'he connectat a Internet per saber què havia dit, i no he trobat enlloc la notícia. No sé si l'anunciada roda de premsa no s'ha celebrat o bé no ha donat cap pista de per què acusava el partit espanyol. Buscant la notícia he trobat afirmacions que el retraten ben bé, com l'origen de l'homosexualitat i etcètera. No sé doncs si l'acusació està en la mateixa òrbita i serietat.
Buscava també llegir un nou episodi de les aventures i desventures del president Zapatero, si ja parlava de compensacions per les mesures restrictives a la política social, però encara no ens ho acaba de dir, potser perquè encara no saben què fer.
No buscava cap notícia referida a l'Estatut i me l'he trobat. Els magistrats del Tribunal Constitucional no s'han posat d'acord per posar en votació la sisena ponència que ni tan sols s'ha arribat a debatre i ha quedat en un simple esborrany. Una vegada més es reclama que ho deixin córrer i que pleguin i no facin més el ridícul.
I de la retallada del sou dels funcionaris sembla ser que la manera de fer-ho es podria recórrer, segons com s'executi i, coneixent com fa les coses el govern espanyol, no m'estranyaria que hi fotessin la pota. No hi ha dubte que tinc els meus desitjos particulars, però em preocupa de veritat el que puguin fer als pensionistes i la política social en general. Veurem de què són capaços.