dissabte, 26 de juliol del 2008

Els consells de la mare

Mare, puc sortir amb en Pere i en Joan? Diu que estan preparant una festa molt divertida on hi convidaran a tothom que vulgui. L'altre dia vaig estar parlant amb ells i em varen dir que seria molt divertit i que tothom s'ho passaria molt bé. Ja sé que tu no els coneixes gaire i que potser preferiries que sortís amb l'Andreu, però a en Joan no li fa el pes i jo tampoc ho tinc gens clar. Pensa que en Joan sap tocar molt bé la guitarra i segur que engrescarà molta gent, i encara que en Pere no ho té del tot clar, estic segur que entre tots l'animarem i ens ho passarem bé.

Sí mare, recordo tot això, però jo tenia clar que eren els millors i que amb l'Andreu no ens ho hauríem passat tan bé. En Rafel no el vàrem convidar perquè ni en Pere ni en Joan el volien i potser no hauria estat cap disbarat, però ja saps que les coses són com són i quan s'ha de prendre una decisió no sempre ho tens fàcil.

Estic d'acord amb tu, mare, que en Joan va molt a la seva i a vegades ni saps per on passa, però no em negaràs que toca bé la guitarra? Demana’ls, als nois del barri a veure què te'n diuen. En Pere és diferent, però té molts amics i amb els seus cosins ens ho passem bé, ens entenem i això és prou important.

L'altre dia vàrem parlar amb en Pere i li vam demanar si volia que l'ajudéssim amb el trencaclosques, perquè de veritat que és força complicat. De fet ja ens va semblar que l'havia triat de massa peces, i no és fàcil d'encaixar-les. De moment ens diu que no cal, que ja ho té bastant per mà i que no trigarà massa a completar-ho. Jo, mare, ja saps que no tinc massa paciència i ja ho voldria veure enllestit, encara que li hagués de donar un cop de mà.

Tinc moltes ganes de poder acabar tot el programa d'activitats que hem estat preparant i que tothom s'ho passi bé. Ja sé que no és fàcil acontentar tothom, però ens hem proposat arreplegar el més gran nombre de persones, i a mi també m'agradaria que l'Andreu hi digués la seva, però entenc que no és probable i jo tampoc li he posat fàcil.

A veure com ens surt. T'ho diré de seguida que pugui, perquè també en gaudeixis. Gràcies pel teu suport i comprensió, una altra vegada potser faré més cas dels teus consells. Adéu.