dimecres, 20 d’agost del 2014

ENDESA dóna un mal servei

Ens queixem molt de l'Administració: ajuntaments, hospitals, policia... i massa poc de les companyies que actuen sense competència i que, per tant, estàs en les seves mans i no pots fer res més que queixar-te, sabent que no en trauràs res.
Avui he anat a les oficines d'Endesa a Vic. Si busqueu l'adreça per Internet us sortirà la ronda Camprodon, 10, que fa molts anys que en van marxar. Heu d'anar al final del passeig, on hi havia Ca l'U. La tecnologia és formidable si se'n fa bon ús, sinó et pot suposar un maldecap.
He anat a les oficines perquè després d'intentar fer les gestions online, pel número de telèfon gratuït, i també per correu electrònic, no me n'he sortit. Ja us avanço que presencialment tampoc. Avui, després de fer cua ens han avisat que no els funcionava l'ordinador, cosa que pot passar a tothom, però, en el meu cas, podien haver pres nota d'una adreça que tenen equivocada i entrar-la a l'ordinador quan els tornés a funcionar l'ordinador. Això és massa complicat!
No he aconseguit que m'enviïn les factures dels nostres contractes de llum a una sola adreça i això que ho he intentat online, però el programa no els funciona i tampoc actualitzen les dades, segons em va confirmar la persona que em va atendre per telèfon. Aquesta persona, però tampoc em va solucionar el problema, tal com he pogut comprovar avui. Les factures continuen arriben a adreces errònies.
Podria explicar molts detalls, però us cansaria. El més important del tema és la impotència que sents davant entitats com Endesa, on resulta tan complicat resoldre problemes i a més hi trobes gent poc amable. Ja sé que l'atenció a les persones no és fàcil i, fins i tot, en algun cas desagradable, però el que no es pot ser és mal educat, i l'empresa té l'obligació de vetllar per la bona atenció als clients i solucionar els problemes amb eficàcia i a poder ser també eficientment, perquè en definitiva treballen amb els nostres diners.
Aquest país que volem independent, treballarà per millorar el funcionament de les empreses públiques? S'exigirà un bon servei, o bé serà tant del mateix? Si volem un nou Estat també l'hem de voler millor.