dilluns, 8 d’abril del 2013

Quina vergonya de país!

Com que en aquests moments TV3 no fa res a la nit dels diumenges, que m'interessi, quan va acabar 30 minuts vaig fer zàping i em vaig aturar al canal que fan Salvados, i que no recordo quin és. En Jordi Évole estava entrevistant un industrial farmacèutic, crec, però de seguida es va acabar i va començar un reportatge sobre el ministeri de defensa.
Em trec el barret davant l'actuació d'en Jordi Évole. Dic actuació perquè no és una simple entrevista el que ell fa, sinó una sàtira burlesca a l'entrevistat. Jo em pregunto si les persones entrevistades es miren el programa. Si és així, el que va ser ministre de defensa, el senyor Eduardo Serra, li deuria caure la cara de vergonya, o està a punt de presentar-li una denúncia. Esclar que tal com va respondre les preguntes de l'Évole, pot molt ben ser que no s'hagi adonat de la pena que feia i del molt que se n'enreia l'entrevistador.
Aquell moment en què prioritza Defensa davant de Salut i Educació és fantàstic! No té preu! Aquells metges que vénen dels EUA, crec que va dir, per operar-se de franc. O aquesta mania dels pares de voler que els seus fills estudiïn a la Universitat, per anar a l'atur! La Defensa sí que és important per evitar que ens envaeixin els musulmans.
Quina pena! Quin nivell!
Us asseguro que em fregava els ulls i em pessigava els braços per assegurar-me que no somiava. Mirava al voltant de la sala per si hi havia alguna càmera oculta que m'estigués vigilant les meves reaccions. M'agradaria que em diguéssiu que també ho vàreu veure i que no són al·lucinacions meves.
Jo estic acostumat a veure inútils i ignorants a l'APM, però no em pensava que en aquest programa d'en Jordi Évole es poguessin escoltar i veure persones amb responsabilitat política, ara o abans, amb un nivell intel·lectual tan baix. Realment busco un país nou, però millorat, perquè si ha de ser igual, no calen esforços.