divendres, 20 d’agost del 2010

Peer Gynt relaxadament

Feia dies que no m'aturava a escoltar música, sense fer res més que gaudir de la música i fent córrer el pensament, lliurement, sense forçar-lo. No sé si ho heu fet alguna vegada. A mi em va bé amb la música clàssica, que és la que a mi m'agrada i em commou. Avui he escollit probablement l'obra més coneguda del compositor Edward Grieg, el Peer Gynt. És una peça descriptiva que t'apropa al context de l'argument i et fa vibrar amb la delicadesa de la seva expressió melòdica.
És una sort poder dedicar una estona de la teva vida a escoltar en silenci una obra com el Peer Gynt, fent voltar la ment fins a perdre't en el lloc menys pensat. Jo ho aprofito per analitzar el que he estat fent darrerament i fer petits o no tan petits plantejaments de futur. Haig de continuar per on m'estic movent actualment o bé ja toca canviar de rumb?
Segur que em puc equivocar i que és bo contrastar-ho amb la família i amics, però no us penseu que us despisti massa, no. Et permet fer una anàlisi tranquil·la i força objectiva del treball actual i t'il·lumina per al futur. A mi em serveix.
Aquest cap de setmana es presenta tranquil, i desitjo que així sigui. És el darrer cap de setmana de vacances, encara que les meves vacances siguin un xic especials. Dilluns em reincorporo a la feina per iniciar ben aviat el nou curs, el darrer abans de les eleccions municipals del mes de maig.
Surt tot; també els interrogants sobre el paper a jugar. És un període interessant el que es presenta i seria bo aprofitar-lo per preparar un bon futur, no personal, sinó de tots. Hi ha coses a rectificar, però n'hi ha més a explicar i donar a conèixer. Les coses no són tal com les presenta qui no actua objectivament, i això és difícil. És bo que aprenguem a llegir entre línies i creure'ns més d'allò que veiem que no del que ens conten. Podem fer propòsits o simplement deixar-nos portar, però us aconsello que si opteu per la segona, tingueu els ulls oberts i de reüll no perdeu la referència. Tard o d'hora la necessitareu.