dissabte, 11 d’octubre del 2008

Arion i el dofí. Per molts anys, Cantània

Poc més tard de les 9h del matí ens trobàvem davant l'Auditori de Barcelona, esperant poder entrar a la sala Oriol Martorell, on es duria a terme l'enregistrament de la part coral de la cantata “Arion i el dofí. Per molts anys, Cantània!”, del pianista i compositor Albert Guinovart, i text de David Nel·lo, sota la direcció de l'incombustible Pep Prats.
Uns veníem d'Arenys de Mar i els altres de Manresa. Feia una setmana que havien fet l'assaig conjunt a la ciutat de la Cova, i avui tocava fer l'enregistrament. Era un matí d'expectació a l'espera de què representaria aquesta experiència. Es tractava de començar a les 10h i es preveia acabar a les 7 de la tarda, amb les pauses que fossin necessàries.
El projecte Cantània, on s'emmarca la trobada d'avui dissabte, és una activitat on hi participen les escoles de primària del nostre país. Cada any s'enregistra un CD amb les peces musicals que s'han creat per a ser cantades per grups escolars de primària. Vindria a ser l'equivalent, a l'entorn escolar, del que ja fa molts anys ve realitzant el Secretariat de Corals Infantils de Catalunya.
El fet de poder formar part del grup coral que en fa l'enregistrament és tot un honor, i n'estic segur que els nostres fills se'n sentiran orgullosos, i el nom d'Arenys de Mar i en concret de l'escola de música, figurarà una vegada més a la història cultural del nostre país.
I és així com es fan les coses: pas a pas, amb les petits coses de cada dia, treballant seriosament, al mateix temps que gaudint-ne, sense necessitat d'haver de fer grans proeses.
El concert tindrà lloc el dia 4 de maig de 2009, a l'Auditori de Barcelona.
Una vegada més cal agrair l'Escola de Música d'Arenys i concretament a la Blanca Soler, la seva directora, i en Jordi Lluch, el director i ànima del Cor Infantil, que facin possible que els nostres fills visquin experiències com la d'avui.

24 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola, soc una mare que també va assistir a la gravació de Arion i el Dofi, va se emocionant!!.
Comentar-te que avui dia 01-12-08 ja tenim el CD editat i que es espectacular. Que hem de dir els pares.
Molts records i fins aviat.
Mare de la Núria.

Anònim ha dit...

hola em dic judit i yo anire a fer la cantania a l'auditori soc del ceylp celvira cuyas i soc de 4ºa
un pato judit

Anònim ha dit...

hola soc la vinyet jo cantare a la cantania i soc del ceip provençals i el noi que fa d'arion té una veu maquissima i es de veritat que estudio musica desde fa 5 anys a un conservatori es espectcular.

Anònim ha dit...

Hola em dic Sara aniré a fer la cantata ... vull felicitar els nens del CD ! Faig 6è i les cançons són fantàstiques sobretot el lament d' Arion ... es tan maca ... en general felicita als alumnes que van cantar . Adéu !

paula ha dit...

hola em dic paula i vaig a cantar a la cantania de arion .el que canta com arion te una veu maquissima,esplendida adeu

Anònim ha dit...

holaaaaaaaaaa soc la paula i cantare a la cantania k guai e?

Anònim ha dit...

Hola soc la mare d´una nena que també cantará la cantania d´Arion i el dofi ivoldria saber on puc trobar el cd es que no el trobo en cap lloc. Moltes gracies.

Anònim ha dit...

hooLaa emm diic higiiniia ii sooc deL col.egiii omS i de pRatt!
esteem asejaan leeS canCoonS dee Laa cantaniiaa.
m'encanteen Lees caançoonS!
unn peetóó*(L)

xfebrer ha dit...

Gràcies per tots els vostres comentaris, i us desitjo que us ho passeu molt bé amb la Cantata.

En relació a com aconseguir un CD, ho he demanat i m'aconsellen que telefoneu al Servei Educatiu de l'Auditori, perquè encara no sabem si ja es venen al públic. Segur que al web de l'auditori hi surt l'adreça o el telèfon de contacte.
Gràcies

Anònim ha dit...

hola soc una nena que anira el 8 e maig a la cantata.
es molt divertida i entretenida
bueno allà ens veurem

Anònim ha dit...

Hola hola! Sóc estudiant de magisteri, futura mestra de música, i aquest any estic visquent la Cantània des d'aprop, ja que estic fent pràctiques en una escola. És una passada! Sobretot! tothom que tingui la possibilitat d'anar que l'aprofiti!

Aida

Anònim ha dit...

olss es es molt xuli lo de arion i el dofi per molts anys cantània xk jo vaig a 6e i llavors mu tink k estudiar xk si no no m'oh sabré a la cantata

Anònim ha dit...

Aquest curs també participem a la Cantata "Arión i el dofí".Éstem molt contents i ilusionats tots .
Gràcies per ajudar a estimar la música!
Carme

Anònim ha dit...

HOLaa, jo tambe canto la cantata arion i el dofi la meva canço preferida es la primera per mib es preciosa que divertit!


tinc moltes ganes danar a lauditori i cantar!!



XD =D =)

Anònim ha dit...

hola m'agradat molt les cançon.fins 14 de maig!!!!!!!!!!

andrea ha dit...

Jo tamb anire a la cantata de arion i el dofi
ami la canço ke magrada més es:
jo soc arion el rei de la lira.. de poasia en se la tiiira.. la meva v eu es pura abrusia.. mes dolça ke.. la mel de Turquia.. ami magrada la gresca i el vi oohh.. deu diunis tu.. em cuas divii
canto y ballo ,canto y ballo de munt la sorra i ja no em cal passar la gorra.. tots emscolten i els cauuuu la ba...ba.

fanta ha dit...

olaa yo tambe hi anire a la cantania

a mi magraden las de ai arion no tequivokis asicilia no hi vagis no...

menkanta y moltes mes tambe la peimera kuan es diu caramba!!!

yo anire el 24 d maig al teatre monumantal vaig a sise del tomas vinyas

byee dew XDXD
aTT:fanta iaby (del tomas vinyas sise)

PSP ha dit...

Hola soc un nen de 5è C de l'escola CEIP PEGASO de Sant Andreu el CD es pot trobar a qualsevol abacus el seu preu es de:14€. Adeu.

Anònim ha dit...

Hola, bona nit!
Jo vaig anar a la cantata del dia
4/5/09...
Va ser ......,no tinc paraules per
descriure-la, la meva filla va participar amb la seva escola.
FELICITATS A TOTS!!!! Musics,actors,
director, autor de l´obra, mestres i
sobre tot als NENS!!!!
GRÀCIES A TOTS per fer-nos passar una
estona tan bonica.

samuel casas ha dit...

yo soc en samuel casas de lecola ceip joaquin ruira a mi la cantata mha agradart molt us recomano que us compreu le cd

Anònim ha dit...

hola em dic claudia soc de l´escola sant joan bosco i ahir vaig anar a cantar a la cantania ,el rei periandre te una veu maquisima i el que fa d'arion tambe

Anònim ha dit...

Anonim

M'ha agradat molt la cantania es fantastica PER MOLTS ANYS CANTANIAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Hola, em dic Èlia i el dia 19 cantaré a la cantata segur que serà molt divertit i hi be tota la meva familia.
adeu

Anònim ha dit...

Hola em dic Nerea i el dilluns dia 18 anire a cantar a la cantata i estic molt nerviosa.