divendres, 27 de juliol del 2007

Qui diu les veritats perd les amistats

Ho hem sentit a dir sempre, i no falla. Sovint resulta més fàcil amagar el que penses, per no fer empipar a l'altre. Penso que en situacions intranscendents, pot ser una bona sortida, però quan estem parlant de política, i sobretot de gestió pública, cal ser molt sincer, encara que no agradi.
Entenc que hi hagi gent que em llegeix i no estigui d'acord amb el que escric, però em costa entendre que no s'accepti la crítica, fins i tot en el supòsit que vagi errat.
Durant quatre anys, des del carrer, he estat criticant a l'anterior govern perquè no procurava obtenir subvencions de les administracions supramunicipals. Sempre se m'havia negat que fos cert. Amb poc més d'un mes al govern municipal, he pogut constatar que era cert. Cada porta que he trucat, m'han confirmat que l'Ajuntament d'Arenys de Mar no els havia sol·licitat cap subvenció ni assessorament. Ha estat suficient una simple entrevista, per tornar a l'Ajuntament amb acords de col·laboració a cost zero per la nostra part.
L'antic govern municipal li podrà molestar, però no em podran negar el que és cert. El canvi promès és una realitat.