dimecres, 18 de juliol del 2007

Jugar a fer de polític

M'imagino que en veuré de tots colors, i que m'esperen quatre anys de sorpreses, d'alegries, però també disgustos. No he trigat massa temps per observar com hi ha gent que juga amb la política, que actua de manera absurda seguint uns codis absurds, que expliquen per què els polítics tenen tan poca credibilitat.
Si vull ser coherent, no puc callar, sinó estar alerta per no caure en la mateixa trampa i acabar jugant en lloc de treballar per al meu poble.
Avui he viscut la primera part. La segona serà dimecres vinent. Si tot va com m'imagino que anirà, confirmarà que alguns polítics de la meva vila, estan més per les formes que no pas pels continguts. Dimecres vinent us desvetllaré la incògnita que avui us he presentat. Serà una bona ocasió per demostrar algunes de les raons per les que no estic afiliat a cap partit polític.