dilluns, 16 de juliol del 2007

I quant ens estimen als catalans!

A vegades no sé perquè ens queixem tant des de Catalunya, si només has de llegir el diari o mirar les notícies de la tele per adonar-te que som els més estimats de tots. Sembla estrany que aquesta colla d’independentistes siguin tan rucs i no s’adonin que els espanyols només hi són per ajudar-nos, i evitar que caiguem pel mal camí.
Avui, al diari digital de La Vanguadia, podia llegir: “Els inspectors d’Hisenda creuen que l’agència tributària catalana perjudicarà la lluita contra el frau fiscal”. I llavors critiquem els inspectors d’Hisenda, sense reconèixer el seu esforç per evitar el frau, que perjudicaria la majoria de catalans honrats.
M’admira la capacitat dels espanyols per trobar pegues a tot el que fem a Catalunya. No hi fa res si són polítics, inspectors, defensors del poble o veïns de Recoletos, que sempre en trobes que hi diuen la seva. És com una obsessió malaltissa, però amb una gran capacitat de reacció. Amb menys de 24 hores t’ho pots trobar tot armat i preparat.
Els inspectors d’Hisenda trobaran ràpidament seguidors i avaladors de les seves teories, sense necessitat que hi entenguin de números ni de lleis. Es tracta simplement d’anar-hi en contra, ja que la resta ja ve sola. Fixeu-vos en els capítols següents, i comentem-m’ho.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hi estic totalment d'acord!

Però l'article em desperta una pregunta. Per què no ho ha més independentistes a Catalunya?

Salut!

Maiol Sanaüja i Soler-Rossell ha dit...

A Poliblocs.cat t'han fet militant de base del PSC! Que has fet el pas per deixar de ser independent?

- - - -
Xavier Febrer i Claveras [bloc]
Arenys de Mar
Militant de base
PSC
- - - -

Una abraçada company

Anònim ha dit...

Té tota la raó, senyor Febrés. La llàstima és que vostè, que es mostra irònic amb els espanyols, es va presentar a la seva localitat a les llistes d'un partit espanyol i ben sovint ultraespanyol... Sols era perquè ho recordés. De res.

xfebrer ha dit...

josep santolària,
em preocupa que hi hagi tant gent desmotivada, siguin independentistes, nacionalistes o simples ciutadans. Potser cal fer més l'exercici de valorar la necessitat de tenir el poder de decisió ben a prop, per sobre d'elements sentimentals, que també són molt importants, però difícilment conjugables en el conjunt de la societat catalana.

maiol sanaüja,
Desconeixia aquest bateig i suposo que ho confonen pel fet d'haver-me presentat en una llista del PSC, encara que sigui com a independent.

anònim,

no he renunciat mai a la meva catalanitat, i per l'edat que tinc, he patit repressió per parlar i sentir-me català.
jo sóc arenyenc i no em responsabilitzo de l'actitud de tots els arenyencs. Em vaig presentar a la llista del PSC d'Arenys de Mar, perquè sabia que podia confiar en la gent de la llista, a qui coneixia. Continuo convençut que amb ells podem fer bona feina a l'Ajuntament, de la mà dels amics d'ERC i ICV, i de qui s'hi apunti.
No em sento responsable de les actituds del PSOE ni de les de cap partit polític. Deu ser per això que mai he format part d'un partit polític.
PS. Prefereixo respondre a la gent que dóna la cara amb nom i cognoms. Tot i així, gràcies per llegir-me.