El senyor Wert ha acaparat tot el protagonisme i es fa difícil trobar altres notícies de què parlar. Més que tot per no cansar-nos de tant parlar sobre el mateix. El que ha aconseguit el senyor Wert no sé si era el que pretenia. Potser Rajoy li ha demanat que ens distregui perquè no ens fixem tant en ell i en els problemes econòmics.
El més trist de tot plegat és observar les reaccions dels peperos catalans. No els hi posen fàcil, però han de seguir el corrent i fer com aquell que... No n'hi ha per tant!
Però hi ha un parell de notícies que són destacables, fruit de l'atac del govern espanyol. Per una banda es replantegen acords de CIU amb el PP a la Diputació de Barcelona o en algun ajuntament, i per l'altra es parla de la possibilitat que ERC acabi entrant al govern de la Generalitat.
A mi deixeu-me que parli d'una altra notícia. De fet no surt com a notícia, però penso que per la seva transcendència caldria que ocupés les primeres pàgines dels diaris: llegir un diari pot provocar greus lesions cerebrals.
La intoxicació que produeix bona part de la premsa actual, és un greu perill per a la nostra salut psíquica. Allò que havíem escoltat del codi deontològic és una il·lusió, un miratge. Potser havia tingut sentit en algun temps, però no pas ara. No es tracta de politització de la premsa, sinó simplement de corrupció. D'engany a la ciutadania, de frau a qui vol rebre informació veraç.
No és qüestió de les columnes d'opinió, ni de les editorials, sinó de les pàgines d'informació que s'han convertit en pàgines de desinformació. És trist, i de la mateixa manera que els paquets de tabac avisen que poden ser perjudicials per a la salut, aviat els diaris avisaran que poden afectar greument la nostra intel·ligència.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada