dimecres, 8 d’abril del 2009

No m'agrada la ministra

No m'agrada la ministra ni el nou govern de Madrid. No m'agrada que Manuel Chaves sigui el nou ministre d'Administracions Públiques, ni que Elena Salgado sigui la nova ministra d'Economia. Una senyora que va canviant de cartera, perquè entén de tot, o bé Zapatero no té gaires recursos.
Avui s'escenificava la renovació de l'acord d'Entesa, un acord que hauria de servir per anar junts per defensar els interessos del nostre poble, i aprendre d'una vegada que només nosaltres podrem solucionar els nostres problemes.
Els canvis de ministres no tenen, al meu entendre, cap més lògica que reforçar-se amb persones del partit, sacrificant a aquells que eren més tècnics, o amb formació professional més afí al ministeri que presidien. Ja em rectificareu si m'equivoco.
Tampoc vull dir que les persones que han sortit del govern fossin del meu agrat, però quan hi ha canvis esperes millores, evidentment amb tota la subjectivitat del món, però crec que generalitzable al nostre país, que fa massa temps que viu pendent d'unes decisions que no arriben i que es preveuen totalment negatives per a nosaltres.
No sé si aquestes sotragades seguides ens arribaran a curtir i acabarem responent com caldria esperar d'aquell poble sistemàticament bufetejat
No m'agrada la ministra que pateix pel futur del castellà a casa nostra, ni la ministra que ens demana menys reivindicacions i més, encara més, solidaritat, ni el president que passarà a la història per ser el més fals a l'hora de fer promeses. No m'agrada el govern, però em preocupa el recanvi.