dijous, 2 de juny del 2016

Felipe González es socarrima la mà

Diu Felipe González, que darrerament està molt xerrameca, que posaria la mà al foc per la innocència dels dos expresidents andalusos Chaves i Griñán, jo no. No tinc cap prova per culpar-los i per tant s'ha de respectar la presumpció d'innocència, però jo no posaria la mà al foc.
No li posaria perquè tenim massa exemples de corrupció com per fiar-se d'algú. Malgrat tot, hi ha més polítics honestos que no pas corruptes, i això s'ha de proclamar als quatre vents. Si no confiem en els polítics no tenim futur, però sentint-ho molt, jo no em jugo la mà.
Deixaré, doncs, que la justícia faci la seva feina i descobreixi qui té la raó i si és cert que es va fer mal ús dels recursos públics. Avui res ens sorprèn, però malgrat tot continuo afirmant que hi ha més polítics honestos que no pas corruptes.