diumenge, 31 de gener del 2016

Manifestació contra els interessos de Catalunya

En relació a la concentració convocada avui a la plaça de Sant Jaume, per l'entitat Societat Civil Catalana, amb el suport del PP i C's, i reconeixent que en els meus judicis no sóc gens objectiu, haig de dir que m'hi sobra l'anticatalanisme. Jo puc entendre els catalans independentistes i també els que no ho són. El que no entendré mai seran els catalans que no se senten com a tals i que lluiten per eliminar qualsevol senyal d'identitat catalana.
No puc entendre els que es consideren espanyols, accidentalment nascuts o residents a Catalunya, però que odien el català i tota la seva cultura. I d'aquests n'hi ha molts en el PP i C's, i evidentment en l'entitat Societat Civil Catalana, que varen errar en l'elecció del seu nom.
Ho he dit moltes vegades en aquest bloc i per tant els que em llegeixen sovint ja els tinc cansats, però jo no em cansaré de repetir-ho. Sempre he admirat el PP basc, perquè per sobre de tot ha defensat els interessos del País Basc. A Catalunya això no ha passat mai. El PP català, i ara també C's, sempre han defensat els interessos espanyols per davant de les persones que vivim i treballem a Catalunya.
Això fa que qualsevol iniciativa que prengui el PP i també C's, o que hi donin suport, com és el cas de la manifestació d'aquest matí a Barcelona, no em mereixeran cap tipus de credibilitat, ni m'hi podré sentir mai implicat. És una llàstima, perquè en alguna cosa podríem estar d'acord, però a mi, per sobre de tot, hi ha els interessos dels catalans, pensin com pensin, i no els interessos de la resta d'Espanya, a qui respecto i en ocasions admiro.
Per tant, avui, amb l'excusa d'anar contra el procés, el que ha estat és una mostra més de la lluita contra els interessos de Catalunya i els catalans.