dimecres, 19 de febrer del 2014

Quin fàstic de polítics. Quina immoralitat!

No sé si heu llegit la columna de l'Iu Forn, avui a l'ARA, però jo m'he indignat. Quan va sortir la notícia ja en vaig parlar en aquest blog, i mai més no en vaig saber res. Avui, arran de la notícia de que quatre ministres alemanys dormen en estances dels seus despatxos oficials per estalviar-se l'hotel, ens recorda què passa a Espanya amb els diputats que tenen pis a Madrid i cobren dietes per desplaçaments que no realitzen i nits d'hotel on no pernocten.
Són diputats, però també hi ha a la llista uns quants ministres i el mateix president Rajoy, que viu a la Moncloa. Segons diu l'Iu, la sala penal del Tribunal Suprem va arxivar la querella perquè "els fets denunciats no són constitutius de cap il·lícit penal". Potser no es pot castigar penalment, però és una immoralitat. El president Rajoy queda desautoritzat per abanderar qualsevol lluita contra la corrupció, perquè, cobrant aquestes dietes, està estafant a tots els espanyols, embutxacant-se diners públics no justificats, i amb ell ministres com Montoro o Fernández Díaz que es considera tan catòlic.
I això passa a Espanya on mai ningú no dimiteix tot i haver-hi suficients motius. És per això que em fan fàstic i desacrediten la classe política, on hi ha persones honestes que no s'aprofiten dels seus càrrecs. Si no som capaços de fer fora aquesta colla de corruptes i vividors, el model social i polític espanyol serà sempre una claveguera.